السبت، مارس 13، 2010

بوستر جديد من تصميمي لتيتو

قولولي بقى ايه رائيكم دا انا جاتلي فكرته وانا في الجيش واول ما اخدت اجازة روحت منفذه على طول

هناك 9 تعليقات:

  1. اول تعليق محجوز لرورا سويت انجل
    لانها اول واحده دخلت ومعرفتش تعلق

    ردحذف
  2. ياعم المصمماتى انت ....
    بوسترك كفائه خالص
    آه لو كانوا يعرفوك قبل مايعرضو الفيلم ... راحت عليهم يا دنيا

    ردحذف
  3. تصميم رائع فعلا

    وكان هيكون بوستر رائع للفيلم

    افتكر انك لولاء بتحب الفيلم لولا جالك الفكره الرائعه دى

    حمدلله على سلامتك

    وتسلم الايادى

    ردحذف
  4. انااااااااا جيت
    وانا اول تعليق
    بأسبقيه النيه

    وطبعا انا مش محتاجه اشكر في التصميم ده اكتر من كده

    وزي مانت عارف انا طلع عيني علشان ارسم حرف واحد ومعرفتش حتى

    جمييييييييييل جدا جدا يا احمد

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. عبود حبيبي انت كفاءة والنعمه
    ============================

    رورا انا طلعت عينيه بس اللى صبرني زي ما قالت اماني حبي للفيلم كان دافع قوي
    ============================

    اماني بجد وانا في المطار (بلاش الجيش دي) اشتقت لكتاباتك والتواصل معاكي خالص
    على فكرة انا البوستر ده صممته وانا في المطار وطبعا اكيد زي ما قولتي حبي للفيلم هو اللى خلاني ابتدع بوستر جديد ليه
    شكرا على حرصك على التواجد في مدونة اخوكي المصري

    ردحذف
  7. كنت منتظره دعوه لحضورى الاجتماع بتاع الجروب

    بس يالا

    ما اجمل ان تكون الغائب الحاضر ولا ان تكون الحاضر الغائب
    على راى حلمى

    اكيد انا معاكم وانت عارف ان اى حاجه هتتوصلوا لايها اكيد معاكم فيها ان شاء الله

    والى مزيد من التقدم

    ردحذف
  8. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  9. ايه ياعم الأفكار الرائعه دى

    مش بكش والله
    الفكرة روعه
    ههههههه الجيش طلع مواهبك

    حمدالله على سلامتك
    بس طمنا على اخبارك وقولنا فاضل لك قد ايه

    ردحذف

اخي واختى
الاختلاف في وجهات النظر لا يفسد للود قضية